Blogia
Málaga Hoteles - Casas Rurales - Malagaenred.com

Nova metoda popusta World of Tanks Blitz MMO hack mod vara playstation

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

Language Vietnamese World of Tanks Blitz MMO hack

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

 

 

Obavijesti - počeo sam se igrati oko izdanja i vidio sam napredak igre sve ovo vrijeme. Voljela sam ovu igru ​​neko vrijeme nakon što je izašla i oni su je i još uvijek stalno ažuriraju i dodaju nove sadržaje. Međutim, počeli su napraviti neke promjene krajem 2016. i na kraju je strahovito 3.8 ažuriranje u 2017. ubilo za mene. U njihovom dodatku nisu oglašavali tajmere, ali su na kraju dodali ih, oduzeli im dosadašnju učinkovitu opremu i dodali novi, potreseni sustav s vlastitom valutom kako bi dobili još novca. To je zajedno s drugim promjenama otuđilo mnogo igrača, uključujući i mene, a ovu igru ​​ne diram godinu dana
Datum objave - 2014-06-28
Sažetak - Skoči u free-to-play mobilne MMO akcijski pucač s ogromnim popisom od preko 300 masivnih tenkova, zapanjujućom grafikom i intuitivnim kontrolama na dodir. Krenite na kratke, akcijske, 7-vs-7 tenkovske bitke u kojima se sudaraju stvarne i alternativne povijesti - bez obzira gdje se nalazite!
Veličina - 2095,7 megabajta
Strategija
WARGAMING Group Limited
Uređaji - Ipad Apple

0 comentarios